Elazığ İşgem Yönetici Personel Alım İlanı
Elazığ İş Geliştirme Merkezi’nin (İŞGEM),geliştirilmesi ve genişletilmesi kapsamında oluşturalacak yeni yapısında, aşağıda belirtilen pozisyonları ve görevleri üstlenebilecek çalışma arkadaşları aramaktayız.

1.   İŞGEM DİREKTÖRÜ (DİR01)
EİŞGEM’in ticari ve idari konularını yönetecek olan kişi, ekibi ile birlikte, girişimciler için hizmet geliştirilmesinden, kiracılarla ilişkilerin yürütülmesinden, bütçenin hazırlanmasından, bölgesel işbirliklerinin kurulması ve yürütülmesinden  sorumlu olacaktır. Adaydan beklenen genel nitelikler aşağıdaki gibidir:
Genel Nitelikler
·         4 yıllık eğitim veren üniversitelerden mezun
·         Minimum 10 yıl muhasebe-finans ve/veya pazarlama alanında toplam iş deneyimine sahip,
·         Min. 5 yıl yöneticilik deneyimine sahip
·         Takım ve proje yönetme, iletişim, problem çözme ve planlama becerileri gelişmiş,
·         İyi derecede İngilizce seviyesine sahip
 
2.   İŞ GELİŞTİRME MÜDÜRÜ (İG02)
EİŞGEM’in Direktörü’ne bağlı olarak çalışacak kişi, kiracıların/yatırımcıların iş geliştirme ve pazarlama kabiliyetlerinin arttırılması vegeliştirilmesinden sorumlu olacaktır.  Yatırımcıların Kuluçka Merkezine kabul veya red süreçlerine ilişkin tüm prosedürel işlemlerini yürütecek, Kuluçka merkezinin bilinirliliğini sağlamaküzere işbirlikleri geliştirecek, danışmanlık ve eğitim hizmetleriyle girişimcilerin yönlerini belirlemelerine destek olacaktır. Adaydan beklenen genel nitelikler aşağıdaki gibidir:
Genel Nitelikler
·         4 yıllık eğitim veren üniversitelerden mezun
·         Pazarlama alanında en az 5 yıl iş deneyimine sahip,
·         Eğitim hazırlayıp sunabilecek
·         Takım yönetme, iletişim, problem çözme ve planlama becerileri gelişmiş,
·         İyi derecede İngilizce seviyesine sahip
·         Proje yönetimi ve KOBİ deneyimi tercih sebebi olacaktır
 
3.   İDARİ İŞLER MÜDÜRÜ (İD03)
EİŞGEM’inDirektörü’ne bağlı olarak çalışacak kişi, günlük operasyonların yönetilmesinden sorumlu olacaktır. İŞGEM bina/binalarının her türlü bakım, onarım, temizlik ve diğer idari işlerini yerine getirecek, İşgem’in satın alma faaliyetlerini, muhasebe-finans işlemlerini yürütecek ve idari işler bütçesini hazırlayacaktır.
Genel Nitelikler
·         4 yıllık eğitim veren üniversitelerden mezun
·         Min. 10 yıllık iş deneyimi, muhasebe-finans, personel yönetimi alanında en az 5 yıllık deneyime sahip,
·         Yöneticilik tecrübesi olan
·         İletişim, problem çözme ve planlama becerileri gelişmiş, detay odaklı
 
4.   OFİS KOORDİNATÖRÜ (OFK04)
İşgem Direktörü’ne bağlı olarak çalışacak kişi, gelen telefon ve ziyaretçileri karşılayacak, soru ve talepleri yönlendirecek,  resmi yazışmaları yürütecek, basın bültenleri, etkinlikler ve tanıtım faaliyetlerini hazırlayacak ve duyurusunu tüm paydaşlara yapacaktır.
·         En az 2 yıllık eğitim veren üniversitelerden mezun
·         Min. 5 yıllık iş deneyimi; halkla ilişkiler, idari işler, ofis yönetimi, yönetici asistanlığı alanların en az birisinde min. 2 yıllık deneyim.
·         Yöneticilik tecrübesi olan
·         Orta derecede İngilizce seviyesine sahip
·         İletişim, problem çözme ve planlama becerileri gelişmiş, detay odaklı
Tüm adaylarda aranan ortak özellikler:
·         Erkek adaylar için askerlik hizmetini tamamlamış olmak
·         MS Office uygulamalarına hakim
 
Adayların başvurularını, 29 Eylül 2017 tarihi mesai bitimine kadar “ikbasvuru@elazigisgem.com” mail adresine mutlaka ilgili referans kodu ve detaylı özgeçmişleri ile göndermeleri gerekmektedir. Bu tarihten sonra yapılmış başvurular dikkate alınmayacaktır. Sadece özgeçmiş üzerinden olumlu bulunan adaylarla iletişime geçilecektir. Tüm başvurular gizli tutulacaktır.


Copyright © 2016 www.fka.gov.tr Tüm Hakları Saklıdır